badpojke i båstad

Nu har det gått alldeles för lång tid sedan jag uppdaterade mig. Luften står still inne på mitt kontor så jag har solat och badat på min lediga tid. Inte så dumt. Svårt att motivera sig att sitta framför datorn mer än man behöver när solen steker utanför fönstret. I lördags var jag i Båstad med familjen. Det var lagom mycket folk där nere, inte alls som under Swedish Open. (tennis-veckan) Vi kollade lite tennis och sen låg vi på  stranden och gottade oss. Min busiga och mysiga brorson Leon gjorde som vanligt dagen lite roligare och jag passade på att ta några härliga sommar-bilder på honom.
Jag ska inte ha semester förrän mitten av augusti men det gör mig inte så mycket alls, trots att vädret är som svensk sommar när den är som bäst. Jag är väldigt nöjd över att ha mig själv som chef och kan välja hur jag jobbar ganska fritt.
Så förhoppningsvis kan man klämma in några fler stranddagar under sommaren innan det är dags för vår California Road-trip. Fint!




Kommentarer
Postat av: Anders

Sikka härliga bilder, jättefina, dem blir att rama in ! Hoppas allt är bra, hörs imorn !

// AT

2009-07-01 @ 19:37:46
Postat av: din goa mams

Har redan Leonabstinens och den blir inte mindre när jag ser dom fina bilderna!

2009-07-01 @ 20:27:34
Postat av: lisa

så himla härliga bilder! tycker att det är svinsvårt att plåta snyggt i solljus men dina blir ju jättemjuka och fina. lär mig! puss

2009-07-02 @ 08:28:29
URL: http://lillymaria.blogg.se/
Postat av: anna

duktiga du och älskade lilla pojk, sicken kärlek.



syns i kväll, längtar :)

2009-07-02 @ 10:58:31
Postat av: sara

Vilka fina bilder Malin! Skicka gärna om du hinner.

kram

2009-07-05 @ 19:14:21
Postat av: Bella

Vilka fina bilder :D Var helt underbart att träffa dig igår, vill bara ses meer! Men vi får se till att ordna till det. Hoppas ni har en jättemysig dag i danskarnas land! Kram!

2009-07-10 @ 10:54:29
Postat av: Liv

men blogga oftare då. kom igen liksom...

haha... ;)

om jag gör ett nytt inlägg i min blogg denna veckan så måste du också!!

2009-07-19 @ 19:59:13
URL: http://fotografliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0