Mr Danny Trejo

Under ett par underbara år bodde jag i Kalifornien. Sista tiden var min hemmaplan Los Angeles, mitt på Venice Beach.
Det var underbara dagar och jag har så otroligt många härliga minnen från den tiden.
Ett av dem som jag minns tydligast är när jag och mina kompisar firade min födelsedag i Venice.
När middagen var klar tyckte jag att jag skymtade Danny Trejo vid ett bord längre in i restaurangen.
Jag är inte den som tvekar för att hälsa på kändisar så när han gick ut för att röka sprang jag efter och berättade att jag var ett stort fan. I ärlighetens namn visste jag inte ens vad han hette just då utan hade bara sett honom i en massa filmer.
Han var otroligt vänlig och jag fick en puss på kinden. And that was it.
Men, nu i våras när jag var på Sci-Fi Mässan här i Göteborg var han där för att promota sig.
Vi pratade lite om Venice och han sa att han bodde nära min gamla lägenhet. Han mindes mig dock inte. Haha. Men jag fick fota honom och han kallade Johannes för 'homeboy'. Big moment för J. Ska se om vi kan hitta honom när vi åker på vår road-trip i sommar. Stackarn!

A few years back I lived in Los Angeles, just next to Venice Beach. I had some of my best days there and it's nice to have those memories to look back on. One very clear memory is when we celebrated my birthday and met Danny Trejo.
He was at the same restaurant as we were and I went up to him to say hi. He was such a nice guy and gave me a kiss on the cheek. And that was it. But a couple of moths ago we met again, this time at the Sci-Fi convention in Gothenburg.
He didn't remember me but I got to take his picture and we talked about Venice and he was, once again, a gentleman.
He even called Johannes his 'homeboy'. Ha-ha.





Venice

                                                                     © Nat

Kommentarer
Postat av: Johannes

Ey, homeboy!

Jag är totally down with Danny Trejo aka Machete :)

Du är bra bra Malin <3

2009-05-25 @ 00:07:36
URL: http://flicksforkicks.blogspot.com
Postat av: Amelie

vad fint!

2009-05-25 @ 10:58:25
URL: http://dysmorfofobi.blogspot.com
Postat av: karin

åh, vilken fin blogg du har malin!! Ser fram emot att se dina snygga foton du lägger upp! Du e grym!!! massa kramar Karin

2009-05-25 @ 12:13:16
Postat av: Johanna

COOLT! Och tack för alla snälla ord på bloggen.KRAM

2009-05-25 @ 23:26:15
URL: http://aprillaprill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Minns det som igår, på sci-fi mässan. Ni är så söta ihop...du och Danny alltså! :D Vill se fler bilder från din USA-tid! Massa kramar!

2009-05-26 @ 20:09:38
Postat av: Anonym

Danny Trejo är grym! Inget slår hans rollprestation som den otroligt verbala hitmanen i Desperados :D

2009-05-27 @ 18:44:38
Postat av: julie

hehe har hittat din blogg nu:) saknar dej!!!

2009-05-30 @ 21:22:10
URL: http://julsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0