lost and found

Nu var det längesen jag uppdaterade mig och det får nog vänta till imorgon men här kommer en cool fond-tapet som jag hittade på en vägg i en något sliten lägenhet idag. Den har suttit där i en herrans massa år men jag tycker den är riktigt cool. Lite sliten såklart men det gör inget. Saker har en förmåga att bli charmiga med åren.
Så kul att folk börjat hitta hit, ska börja uppdatera lite oftare. Nu när sommaren äntligen är här så kommer jag ha några extra timmar ledigt i veckan och då ska jag ägna lite mer tid till bloggen. Och givetvis skriva tillbaka på alla härliga bloggar.
Nu ska här sovas! Cheers!

Kommentarer
Postat av: din goa mams

otroligt fin! lite trollskog.....

2009-06-24 @ 21:22:39
Postat av: din goa mams

Otroligt fin! Rena Trollskogen!

2009-06-24 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0